یکشنبه


1. موضوع این جاست که کسی به ما خط نداده است.
فرضاً آمدید و در برابر تمام خفه گی هایی که تا کنون اختیار کرده بودید یکهو کلی دموکراسی بازی درآوردید و دو سه تا آدمی را که از فرط شکنجه، ترس در چشم هایشان موج می زد را گذاشتید پای میز مصاحبه. که چه شود؟ که بگویند اوه، راستگو تر از این نظام اصلاً و ابداً وجود ندارد. یعنی که ما اصلاً نمی دانیم شکنجه را با چه حروفی می نویسند حتی!
که وقتی ابطحی از خود دفاع می کرد و زل زده بود به کثافت هایی که شما باشید، لرزش دستانش از دید ما پنهان نماند. هیچ کس هم نداند دیگر ما می دانیم شکنجه روانی یعنی چه.
2. بعد ابلهانه ترین کاری که انجامش از شما ابله ها هیچ هم بعید نبود، پخش چندین باره ی این خزعبلات از شبکه های خزعبلات ترتان بود. یادم هست آن نماز جمعه ای را که چند ثانیه از تصاویرش را آن هم کاملاً Mute پخش کرده بودید.
3. امروز روزی است که به سیاستمدارانی که س سیاست هم نیستند باید خندید و انگشت سوم خود را جلوی صورت شان بالا گرفت.
++++
قابل توجه دوستان:
1. همگی ایمیلی جدید برای خودتان بسازید، سعی کنید رسمی باشد.
از اکثر بازداشت شدگان یک ایمیل و پسورد خواسته شده تا آن را چک کنند و اگر مورد مشکوکی از قبیل فرستادن اخبار مربوط به حوادث اخیر رویت شد بهانه ای برای بهتر خالی کردن عقده های روانی شان داشته باشند.
2. متن اس ام اس ها کنترل می شود. و کلمات مشکوکی که خودتان بهتر می دانید چه هستند؛ در مراکز مربوطه با رنگ قرمز علامت گذاری می شوند. اگر تعدادش زیاد شود دردسر ساز خواهد شد. پس داشتن چند خط بدک نیست البته اگر برای اطلاع رسانی استفاده می شود وگرنه که اس ام اس را تحریم کنید.
3. نمی دانم دوستان و آشنایان در بندی دارید یا نه. فقط این را بدانید که اگر در اوین هستند به علت حضور اعضای صلیب سرخ جهانی در آنجا احتیاجی به نگرانی نیست.
4. قریب به اکثریت مجروحان حوادث اخیر در بیمارستان ها با اسم و رسم جعلی و تحت نظارت شدید بستری شده اند.